اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری

ساخت وبلاگ

رشد مجدد مو

ریزش مو یکی از نگرانی‌های امروز ماست. علت این اتفاق نوع زندگی امروزی است که به آن توجه نداریم. آب و هوا، استرس، تغذیه نامناسب، استفاده از شوینده‌های شیمیایی و … همگی باعث شده‌اند که بخشی از زیبایی موهای خود را از دست بدهیم. اما برای رشد مجدد مو راه‌هایی وجود دارد که ما در این مقاله آن‌ها را به شما می‌گوییم.

اگر با دکتر تغذیه صحبت کرده باشید او به شما می‌گوید که همه بیماری‌ها از خورد و خوراک نامناسب ایجاد می‌شود. بدن ما در طول روز نیاز به انرژی دارد. این انرژی از طریق غذا و خواب به بدن ما می‌رسد. در واقع اثر برخی از مواد غذایی حتی با خواب تکمیل می‌شود. استرس و ناراحتی در زندگی هر انسانی وجود دارد. در برخی افراد به اشکال مختلف خود را در بدن نشان می‌دهد. اما باید بدانیم که حتی این حالات روانی را می‌شود با مواد غذایی کنترل کرد. برای مثال در مواقعی که آرامش ذهنی ما به هم ریخته باشد با گیاهان دارویی خاصی مانند گل‌گاوزبان و به‌لیمو آن را رفع می‌کنیم.

در صورتی که ریزش موی خود را کنترل کردید و اما همچنان از حجم موهایتان ناراضی هستید روش‌های دیگری در دنیای زیبایی وجود دارد. می‌توانید برای جبران این کمبود به آرایشگاه ندا طاهری بروید و مشکل خود را بیان کنید. البته دوره درمان خود را هم ادامه دهید. در همین حین می‌توانید از خدمات اکستنشن لیزری  مو استفاده کنید.

ریزش مو از آن دسته مشکلاتی است که بانوان و آقایان را نگران می‌کند. این مشکل را هم گاهی می‌توان با مواد غذایی حل کرد. شما ابتدا باید  علت ریزش مو در بانوان را بررسی کنید. ریزش مو در بانوان و آقایان متفاوت است.

مواد غذایی که برای رشد مجدد مو مفیدند

حتما راجع به خواص اسفناج زیاد شنیده‌اید. این سبزی به دلیل وجود آهن فراوان برای بانوان بسیار مفید است. اما این همه ماجرا نیست. اسفناج یک نرم‌کننده طبیعی مو به حساب می‌آید. این سبزی پر خاصیت حاوی امگا۳، پتاسیم، کلسیم و آهن است.

چغندر تاثیر مثبتی در جریان خون شما دارد. زمانی که این اتفاق در بدن شما به خوبی انجام شود، اکسیژن به ریشه موهای شما می‌رسد و این کار باعث تقویت ریشه موهای شما می‌شود.

برای زیبایی مو باید از میوه و سبزیجاتی استفاده کنید که حاوی ویتامین C باشند. این ویتامین در فلفل دلمه‌ای وجود دارد. بهتر است آن را به صورت نپخته در سالاد و کنار غذای خود مصرف کنید. یکی دیگر از مواد غذایی که برای رشد مجدد مو مناسب است را به شما معرفی می‌کنیم. هویج علاوه بر داشتن ویتامین آ، به زیبایی موهای شما کمک زیادی می‌کند.

بهتر است مصرف سبزیجات و میوه را بیشتر کنید و تاثیر آن را ببینید. در کنار هر وعده غذایی خود یک سالاد آماده کنید. در این سالاد از انواع سبزیجات و جوانه‌ها می‌توانید استفاده کنید. همچنین می‌توانید گاهی سالاد میوه درست کنید.

از مکمل‌های دارویی غافل نشوید

در کنار عادات غذایی خود می‌توانید از مکمل‌ها هم برای رشد مجدد مو استفاده کنید. مکمل‌های دارویی انواع ویتامینی هستند که به دلایل مختلفی نیاز است مورد مصرف قرار بگیرند. برخی از غذاها در اثر حرارت، ویتامین و ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند. برای مثال ویتامین C که یکی از ویتامین‌های موثر در زیبایی پوست و مو شناخته شده، در اثر حرارت از بین می‌رود. به همین دلیل لازم است به طریقی این ویتامین را به بدن خود برسانیم.

شما پس از مشورت با پزشک می‌توانید درخواست کنید که نسخه‌ای از مکمل‌های دارویی برای شما بنویسد. البته مصرف این داروها عوارضی نخواهد داشت به همین دلیل داروخانه‌ها این داروها را بدون نسخه در اختیار شما می‌گذارند.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:23

کراتین مو یک پروتئین موجود در مو است که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می شود .کراتینه مو با ویتامینه کردن مو انجام می‌شود.

کراتین مو ندا طاهری

 این پروتئین طبیعی در ساختمان مو وجود دارد؛ در واقع حدود ۹۵ درصد ساختار مو را کراتین تشکیل می‌دهد. اما با تغییر شیوه تغذیه و آب و هوا، موهای شما نرمی و جنس مناسب خود را از دست می‌دهند. در این صورت شما ممکن است دچار شکستگی ساقه مو و شاهد موخوره شوید. اگر مو‌های شما ضعیف است و آسیب دیده ما به شما کراتینه کردن مو را توصیه می کنیم . کراتین مو باعث صاف شدن و لخت شدن و ترمیم موهای آسیب دیده می شود. ویژگی دیگر کراتین مو براق شدن مو است و باعث می شود موهایی براق و زیباتر داشته باشید.حتما برای شانه کردن موهای خود دچار دردسر شده‌اید. ممکن است بعد از هربار دوش گرفتن تعدادی از موهای شما بر اثر شانه کردن کنده ‌شود و این اتفاق آزاردهنده انرژی روز شما را بگیرد و برایتان حکم دغدغه را داشته باشد. اما نگران نباشید هر اتفاقی یک چاره‌ای دارد. در این‌جا کراتین مو به کمک شما می‌آید. فکرش را بکنید بعد از کراتینه کردن مو، بعد از حمام رفتن موهای شما توسط یک سشوار ملایم و به کمک انگشتان دست به راحتی صاف و بدون گره می‌شود.همچنین این روش بسیار مناسب افرادی است که طرفدار موهای صاف و لخت هستند. با این کار قبل از مهمانی نیازی ندارید تا با حرارت اتو، موهای خود را صاف کنید. چرا که با اتو کشیدن مداوم موها، آسیب جدی به ساقه موهایتان می‌زنید.

این پروتئین از جنس موهای شما برای چند ماه متوالی محافظت می‌کند. البته این موضوع بستگی به جنس موهای شما و همچنین نحوه نگه‌داری و مراقبت شما دارد. بعد از چند ماه که احساس کردید اثری از مواد کراتینه روی موهایتان باقی نمانده، می‌توانید مجدد این کار را با مشورت آرایشگر خود انجام دهید و با موهای وز خود خداحافظی کنید.

 

کراتین سرد

اين كراتين نوعى كراتين فورى است که ۲ روز بعد از رنگ یا مش کردن مو انجام می شود.

 
كراتين گياهي مو

در جهت احیای موهای رنگ شده و آسیب دیده و لطیف و ابریشمی کردن موها به کار می رود.

 
کراتین شیمیایی

کراتین شیمیایی کراتین گیاهی است که با افزودن فرمالین یا فرمالدئید باعث صاف شدن مو میشود

 
کراتین گلشلى

نوعى از كراتين گياهى است و روش زدن آن مثل ساير كراتينه 

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 106 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:36

ویتامین B باید به مقدار کافی در وعده‌های غذایی ما وجود داشته باشد. کمبود ویتامین B بر بدن اثرات منفی دارد که گاهی می‌تواند صدمات جدی بر بدن بزند. از جمله این صدمات می‌توان به آسیب‌های چشمی، ریزش، نازک شدن و خشک شدن ساقه مو، شکنندگی ناخن و در بعضی مواقع خارش پوست بدن پدید می‌آید. در صورتی که حجم زیادی از موهای خود را از دست داده‌اید و در مرحله درمان هستید، کنار آمدن با این موضوع شاید کار سختی برای یک بانو باشد. روش  اکستنشن مو  یکی از راه‌های حجیم و بلند کردن مو است که امروزه در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود.

شیوه زندگی ما امروزه با پیری زودرس دست به دست هم داده‌اند. استرس‌های روزانه، کمبود خواب، عادات بد غذایی، آب و هوا و … همگی باید ما را متوجه کند که بیشتر مراقب جوانی و زیبایی‌مان باشیم. اما شاید روش و راه‌های مراقبت از پوست و موی خود را ندانیم. قبل از هر چیز باید استرس را از خود دور کنید. در واقع خود را از لحاظ روحی خوب و مثبت کنید. سپس به پزشک متخصص مراجعه کنید.

کمبود ویتامین B آثار منفی بر بدن شما می‌گذارد. با کمبود این ویتامین دچار ضعف عضلانی می‌شوید. چرا که اکسیژن کافی به عضلات شما نمی‌رسد و بدن توان انجام کارهای سنگین را نخواهد داشت. کمبود گلبول‌های قرمز خون باعث رنگ‌پریدگی شما می‌شود. اگر کمبود این ویتامین شدیدتر باشد، فرد دچار کم‌خونی می‌شود که سرگیجه و لرزش را به دنبال خواهد داشت.

این ویتامین در بدن زنان نقش بزرگی دارد. اگر همیشه احساس خستگی می‌کنید و در طول روز برای انجام کارهایتان انرژی کافی را ندارید، اگر احساس افسردگی دارید باید متوجه کمبود این ویتامین باشید. بی‌دلیل خود را با قرص‌های آرام‌بخش درگیر نکنید. شاید تنها با مصرف یک دوره قرص ویتامین ب کمپلکس مشکل شما حل شود. البته ما تجویز قرص برای شما نمی‌کنیم. همیشه به پزشک خود اعتماد کنید.

عوارض کمبود ویتامین B بر روی مو

یکی از ویتامین‌هایی که منجر به زیبایی مو می‌شود گروه ویتامین‌های B  است. این ویتامین خودش از یک مجموعه ۸ ویتامین تشکیل شده است. این مجموعه شامل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکسین، بیوتین، اسید فولیک و کوبالامین است. کمبود هر یک از این ویتامین‌ها می‌تواند مشکلاتی برای بدن شما به خصوص موهایتان ایجاد کند. برای مثال کمبود تیامین و ریبوفلاوین و نیاسین و پانتوتنیک باعث ریزش شدید مو می‌شود.

البته این ویتامین را تنها بر روی زیبایی مو محدود نکنید. وجود این ویتامین برای زیبایی پوست و ناخن هم مهم است.

با کمبود ویتامین B به مرور موهای شما دچار ریزش می‌شود. اگر به داد خود نرسید به مرور موهایتان نازک می‌شود و زیبایی خود را از دست می‌دهد. دچار موخوره و شکنندگی مو می‌شوید. این موضوع باعث می‌شود به یکباره حجم زیادی از موهای خود را از دست بدهید. اما قبل از این که دچار این مشکل شوید خیلی سریع‌تر به فکر راه حل شوید. رویش مجدد مو به سادگی نیست. اما اگر در زمان ریزش، مشکل را برطرف کنید راه ساده‌تری در پیش دارید.

کمبود ویتامین B

برای جبران کمبود ویتامین B چه کنیم؟

همه چیز به نوع تغذیه شما بستگی دارد. اما گاهی پیش می‌آید که به دلیل بیماری‌ها یا عمل‌های جراحی لاغری که برای کوچک کردن معده صورت می‌گیرد، بدن شما ویتامین داخل غذاها را جذب نکند. در این صورت شما مجبور هستید از مکمل‌های دارویی استفاده کنید. به دکتر مشاوره تغذیه مراجعه کنید تا برایتان مکمل‌های دارویی تجویز کند. شاید لازم باشد قبل از استفاده دارو، آزمایش چکاپ دهید تا مشخص شود در بدن شما چه می‌گذرد. ممکن است به دلیل کمبود یک مواد معدنی، ویتامینی در بدن شما حتی بیش از حد شود که سیستم بدن شما را دچار مشکل کند.

این ویتامین در غذاهای گوشتی و گیاهی موجود است. اگر طرفدار غذاهای گوشتی هستید با ماهی و جگر وعده‌های غذایی خود را کامل کنید. این دو ماده غذایی سرشار از ویتامین B هستند. اما اگر گیاهخوار هستید نگران نباشید، این ویتامین در انواع لوبیا، غلات، موز به وفور پیدا می‌شود. همچنین سعی کنید در غذاهای خود از سیب زمینی و فلفل چیلی استفاده کنید.

 
 
اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 99 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:08

موهای دکلره

دغدغه بسیاری از بانوان، دکلره کردن مو است. این کار می‌تواند یکباره باعث آسیب جدی به ساقه موهایشان شود. ما در این مقاله توصیه‌های مفیدی برای شما داریم که با رعایت کردن آن، بخش زیادی از آسیب‌ها جلوگیری می‌کنید. موهای دکلره نیاز به مراقبت بیشتری دارند. درست است که رنگ مو بهتر بر روی آن مینشیند و زیباترش می‌کند، اما نگهداری از آن نیز حساس‌تر می‌شود.

دکلره کردن موها باعث می‌شود لطافت خود را تا حدی از دست بدهد و به اصطلاح وز شود. شاید این وز شدن مو سبب شود که دائم یا آن را اتو بکشیم یا سشوار. این کار باعث می‌شود نهایت برای یک روز زیبایی به موی ما برگردد اما با حمام رفتن دوباره آن حالت را شاهد می‌شویم. نگران نباشید ما چند راه حل خوب مانند کراتین مو به شما می‌گوییم.

مو هم مانند دیگر عضوهای بدن پس از تغییر نیاز به استراحت دارد. بنابراین با رنگ کردن دائم، باعث شکستگی ساقه‌ها و حتی ریزش موی شدید می‌شوید. پس از هر بار رنگ به آن فرصت دهید.

مراقبت از موهای دکلره شده

امروزه در بازار شامپوهای متنوعی برای استفاده روزانه، ضد شوره، موهای چرب و … تولید می‌شوند. برای موهای رنگ شده نیز شامپوی مخصوص تولید شده که علاوه بر شستشوی مناسب، از رنگ موهای شما نیز حفاظت می‌کند.

اما پس از شستشو به فکر خشک کردن مو هستید. پیشنهاد ما این است که از سشوار استفاده نکنید. اگر موهای خود را به حالت طبیعی خشک کنید به نفع شماست. اما گاهی پیش میاید که سریعا موهای خود را برای رفتن به مهمانی خشک کنید، قبل از سشوار کشیدن از اسپری‌های مخصوص می‌توانید استفاده کنید. این اسپری‌ها موجود در داروخانه‌ها هستند که از موهای شما در برابر حرارت سشوار، اتو و حتی نور آفتاب محافظت می‌کنند. تا حد امکان حرارت سشوار را کم کنید و قبل از آن، خیسی موهایتان را توسط یک حوله نرم به آرامی بگیرید.

برای شستشو موهای خود را با آب داغ نشویید. آب داغ چربی لازم برای موها را از بین می‌برد و موهای دکلره شما را شکننده می‌کنند. همچنین بسیاری از بانوان با ورود فصل گرما، عاشق استخر رفتن می‌شوند. کلر موجود در آب استخر برای موهای رنگ شده شما مضر است. اما اگر نتوانستید از استخر رفتن دست بکشید، از کلاه‌های مخصوص استفاده کنید که از خیس شدن موهایتان جلوگیری کنید.

راه حل برای موهایی که با دکلره آسیب دیده‌اند

موهای دکلره به دلایل مختلفی ممکن است باعث آسیب جدی شوند. گاهی اوقات با تکرار در این کار باعث می‌شوید کراتین موجود در موهایتان از بین برود. زمانی که این پروتئین موجود در موهایتان از بین رود، با موهایی خشن و شکننده روبرو می‌‎شوید که نگهداری از آن به مراتب سخت‌تر از موهای دکلره سالم است. در این صورت شما باید کارهایی را پیش بگیرید که ساقه مو شما تقویت شده و حالت شکنندگی خود را ترمیم کند.

مواد دکلره بی کیفیت، زمان طولانی رنگ بر روی مو، آرایشگر بی تجربه، و ضعیف بودن ساقه مو خود باعث می‌شود آسیب بیشتری به موها برسد.

در قدم اول به شما پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را تا قسمتی که موهای سوخته دارید، کوتاه کنید. سپس نحوه شستشوی خود را باید کمی تغییر دهید. اما این موضوع به این بستگی دارد که از روش‌های سنتی استفاده کنید یا از ماسک‌های آماده و موجود در بازار.

روغن نارگیل یک راه‌حل ارزان اما مناسب برای موهای دکلره آسیب دیده است. شما می‌توانید نیم ساعت پیش از رفتن به حمام، ساقه موهای خود را با روغن نارگیل به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم و یک شامپوی روزانه شستشو دهید.

دقت کنید که تا زمان احیای موهایتان، از سشوار کردن آن پرهیز کنید. حرارت سشوار اوضاع را بدتر می‌کند.

اما در این میان روش دیگری به نام کراتین مو وجود دارد. در کراتین یک لایه از مواد پروتئینی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد که از ساقه موی شما محافظت کند.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:25

موهای دکلره

دغدغه بسیاری از بانوان، دکلره کردن مو است. این کار می‌تواند یکباره باعث آسیب جدی به ساقه موهایشان شود. ما در این مقاله توصیه‌های مفیدی برای شما داریم که با رعایت کردن آن، بخش زیادی از آسیب‌ها جلوگیری می‌کنید. موهای دکلره نیاز به مراقبت بیشتری دارند. درست است که رنگ مو بهتر بر روی آن مینشیند و زیباترش می‌کند، اما نگهداری از آن نیز حساس‌تر می‌شود.

دکلره کردن موها باعث می‌شود لطافت خود را تا حدی از دست بدهد و به اصطلاح وز شود. شاید این وز شدن مو سبب شود که دائم یا آن را اتو بکشیم یا سشوار. این کار باعث می‌شود نهایت برای یک روز زیبایی به موی ما برگردد اما با حمام رفتن دوباره آن حالت را شاهد می‌شویم. نگران نباشید ما چند راه حل خوب مانند کراتین مو به شما می‌گوییم.

مو هم مانند دیگر عضوهای بدن پس از تغییر نیاز به استراحت دارد. بنابراین با رنگ کردن دائم، باعث شکستگی ساقه‌ها و حتی ریزش موی شدید می‌شوید. پس از هر بار رنگ به آن فرصت دهید.

مراقبت از موهای دکلره شده

امروزه در بازار شامپوهای متنوعی برای استفاده روزانه، ضد شوره، موهای چرب و … تولید می‌شوند. برای موهای رنگ شده نیز شامپوی مخصوص تولید شده که علاوه بر شستشوی مناسب، از رنگ موهای شما نیز حفاظت می‌کند.

اما پس از شستشو به فکر خشک کردن مو هستید. پیشنهاد ما این است که از سشوار استفاده نکنید. اگر موهای خود را به حالت طبیعی خشک کنید به نفع شماست. اما گاهی پیش میاید که سریعا موهای خود را برای رفتن به مهمانی خشک کنید، قبل از سشوار کشیدن از اسپری‌های مخصوص می‌توانید استفاده کنید. این اسپری‌ها موجود در داروخانه‌ها هستند که از موهای شما در برابر حرارت سشوار، اتو و حتی نور آفتاب محافظت می‌کنند. تا حد امکان حرارت سشوار را کم کنید و قبل از آن، خیسی موهایتان را توسط یک حوله نرم به آرامی بگیرید.

برای شستشو موهای خود را با آب داغ نشویید. آب داغ چربی لازم برای موها را از بین می‌برد و موهای دکلره شما را شکننده می‌کنند. همچنین بسیاری از بانوان با ورود فصل گرما، عاشق استخر رفتن می‌شوند. کلر موجود در آب استخر برای موهای رنگ شده شما مضر است. اما اگر نتوانستید از استخر رفتن دست بکشید، از کلاه‌های مخصوص استفاده کنید که از خیس شدن موهایتان جلوگیری کنید.

راه حل برای موهایی که با دکلره آسیب دیده‌اند

موهای دکلره به دلایل مختلفی ممکن است باعث آسیب جدی شوند. گاهی اوقات با تکرار در این کار باعث می‌شوید کراتین موجود در موهایتان از بین برود. زمانی که این پروتئین موجود در موهایتان از بین رود، با موهایی خشن و شکننده روبرو می‌‎شوید که نگهداری از آن به مراتب سخت‌تر از موهای دکلره سالم است. در این صورت شما باید کارهایی را پیش بگیرید که ساقه مو شما تقویت شده و حالت شکنندگی خود را ترمیم کند.

مواد دکلره بی کیفیت، زمان طولانی رنگ بر روی مو، آرایشگر بی تجربه، و ضعیف بودن ساقه مو خود باعث می‌شود آسیب بیشتری به موها برسد.

در قدم اول به شما پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را تا قسمتی که موهای سوخته دارید، کوتاه کنید. سپس نحوه شستشوی خود را باید کمی تغییر دهید. اما این موضوع به این بستگی دارد که از روش‌های سنتی استفاده کنید یا از ماسک‌های آماده و موجود در بازار.

روغن نارگیل یک راه‌حل ارزان اما مناسب برای موهای دکلره آسیب دیده است. شما می‌توانید نیم ساعت پیش از رفتن به حمام، ساقه موهای خود را با روغن نارگیل به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم و یک شامپوی روزانه شستشو دهید.

دقت کنید که تا زمان احیای موهایتان، از سشوار کردن آن پرهیز کنید. حرارت سشوار اوضاع را بدتر می‌کند.

اما در این میان روش دیگری به نام کراتین مو وجود دارد. در کراتین یک لایه از مواد پروتئینی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد که از ساقه موی شما محافظت کند.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:25